Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek) by Subject "Digital marketing"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Ιατρικά μηχανήματα και ψηφιακό μάρκετινγκ(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05) ;Κολιολιός, Μιχαήλ ;Κλεάνθους, ΠάριςKoliolios, MichaelΤο ψηφιακό μάρκετινγκ στο χώρο των ιατρικών μηχανημάτων αποτελούσε για πολλά χρόνια ένα κανάλι μάρκετινγκ που ελάχιστες επιχειρήσεις υιοθετούσαν, ενώ το παραδοσιακό μάρκετινγκ είχε την πρωτοκαθεδρία και το μεγαλύτερο διαθέσιμο προϋπολογισμό. Με την πάροδο των ετών και με την ανάπτυξη του διαδικτύου σε επίπεδο WEB 2.0 οι συνθήκες μεταβλήθηκαν και έγινε δυνατή η διακίνηση υλικού με μεγάλες ταχύτητες την ίδια στιγμή που τα κοινωνικά δίκτυα εισέρχονταν σε μία νέα εποχή δυνατοτήτων. Με την έξαρση της πανδημίας του covid-19 οι τεχνικές του παραδοσιακού μάρκετινγκ ήταν πλέον μη εφαρμόσιμες. Συνέδρια, συναντήσεις αντιπροσώπων με επαγγελματίες υγείας και κάθε άλλη δραστηριότητα που εμπεριείχε συναντήσεις μεταξύ ατόμων είχε πλέον απαγορευτεί. Η μόνη διέξοδος των εταιρειών ιατρικών μηχανημάτων ήταν η εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ όσο το δυνατόν πιο άμεσα, προκειμένου να επικοινωνούν με τους εν δυνάμει πελάτες τους. Με την παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρείται η ανάδειξη της σημαντικότητας του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο των ιατρικών μηχανημάτων. Γίνεται αρχικά αναφορά στα πεδία που καλύπτουν τα ιατρικά μηχανήματα και στο έργο που επιτελούν λειτουργώντας ως αιχμή του δόρατος για την ιατρική επιστήμη. Στη συνέχεια, παρατίθεται ο ορισμός του ψηφιακού μάρκετινγκ και γίνεται ανάλυση των εργαλείων που χρησιμοποιεί και του τρόπου εφαρμογής τους από εταιρεία ιατρικών μηχανημάτων. Επίσης, καταγράφεται ο τρόπος παρακολούθησης και μέτρησης της αποτελεσματικότητας των εργαλείων, προκειμένου το τμήμα μάρκετινγκ να έχει μία σαφή και ξεκάθαρη εικόνα της αγοράς. Τέλος παρατίθενται τα θετικά και αρνητικά στοιχεία του ψηφιακού μάρκετινγκ, ο τρόπος που αυτά επηρεάζουν την αποτελεσματικότητά του και παρουσιάζεται το συμπέρασμα που προκύπτει από τα διαθέσιμα δεδομένα.. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Οι επιπτώσεις της εφαρμογής του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων στο Ψηφιακό Marketing(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05) ;Μπίζα, Αλεξάνδρα ;Γκρίτζαλης, ΣτέφανοςMpiza, AlexandraΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διερευνά την εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ) ο οποίος θεσπίστηκε το 2016 και εφαρμόστηκε για πρώτη φορά τον Μάιο του 2018 στα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, επεδίωξε να καταδείξει πώς μέσα σε χρονικό διάστημα δύο ετών οι αλλαγές που επέφερε ο ΓΚΠΔ έχουν επηρεάσει τον τομέα του ψηφιακού marketing σε επίπεδο επιχειρήσεων και καταναλωτών. Η μεταπτυχιακή διατριβή αρχικά παραθέτει το θεωρητικό πλαίσιο του ΓΚΠΔ και του ψηφιακού marketing, ενώ στη συνέχεια παρουσιάζει τα υπάρχοντα στοιχεία ως προς την ψηφιακή δραστηριοποίηση των επιχειρήσεων και τον βαθμό ανταπόκρισής τους στα νέα δεδομένα που ο νόμος έχει επιβάλει. Παράλληλα παρουσιάζεται και η επιρροή που έχει επιφέρει ο ΓΚΠΔ στους καταναλωτές - πολίτες ως προς το ζήτημα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Από τα αποτελέσματα της δευτερογενούς έρευνας διαπιστώθηκε ότι ο ΓΚΠΔ μετέβαλλε το υπάρχον πλαίσιο εφαρμογής του ψηφιακού marketing από την πλευρά των επιχειρήσεων, η πλειοψηφία των οποίων υπάκουσε σε αυτόν, προσαρμόζοντας τις ψηφιακές δραστηριότητες της στα νέα δεδομένα. Επίσης καταδείχθηκε ότι οι πολίτες - καταναλωτές είναι περισσότερο ενημερωμένοι και πιο ευαισθητοποιημένοι σε ζητήματα προστασίας των προσωπικών δεδομένων τους. Ωστόσο η εφαρμογή στην πράξη του ΓΚΠΔ, φανέρωσε και προβλήματα τα οποία πρέπει να αντιμετωπιστούν, ώστε ο νόμος να καταφέρει να δημιουργήσει μία νέα κουλτούρα στις επιχειρήσεις και στους πολίτες ως προς την προστασία των προσωπικών δεδομένων τους και όχι να λειτουργεί ως ένας ακόμη νόμος που εφαρμόζεται λόγω των συνεπειών που επιφέρει η μη εφαρμογή του. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για την αναστροφή της αντίληψης στη διαχείριση δημοτικών αποβλήτων(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-12) ;Χριστοφή, Καλλιρόη ;Κλεάνθους, ΠάριςChristofi, KalliroiΟι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας και καταναλώνουν μεγάλο μέρος από το χρόνο μας. Η εξέλιξή τους αποτελεί μεγάλη πρόκληση ενώ η διαφορετικότητα και καινοτομία είναι αυτή που φαίνεται να ελκύει περισσότερο τους πολίτες. Οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν καταστήσει εφικτή τη διαμόρφωση πολλαπλών συστημάτων υπηρεσιών με σημαντικά οικονομικά, περιβαλλοντικά και κοινωνικά οφέλη. Η κυκλική οικονομία χαρακτηρίζεται ως μια αποκαταστατική και αναγεννητική οικονομία από το σχεδιασμό που προσελκύει το ενδιαφέρων πολλών ερευνητών, και υπεύθυνων χάραξης πολιτικής (Pagoropoulosa et al., 2017). Δεδομένης της εξέλιξης και ευρείας διάδοσης των ψηφιακών τεχνολογιών, η παρούσα έρευνα επιχειρεί να διερευνήσει την υφιστάμενη κατάσταση και να προσδιορίσει πώς μπορούν οι ψηφιακές τεχνολογίες να υποστηρίξουν τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία. Η μεταπτυχιακή διατριβή αποτελείται από δευτερογενή δεδομένα τα οποία συλλέχθηκαν μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Τα δεδομένα αφορούν σε εννοιολογικούς ορισμούς του μάρκετινγκ όπως ψηφιακό, πράσινο και δημόσιου τομέα, σε μια προσπάθεια καταγραφής και κατανόησης της εφαρμογής τους στην θεματική της Κυκλική Οικονομία που σχετίζεται με τη διαχείριση αποβλήτων. Επιπλέον, πραγματοποιείται συλλογή πρωτογενών δεδομένων, με τη χρήση ερωτηματολογίου με σκοπό να διερευνηθούν οι υφιστάμενες ψηφιακές δράσεις / πρωτοβουλίες σε θέματα διαχείρισης αποβλήτων, ποιες κρίνεται ότι είναι αποδοτικές και θα συνέβαλλαν στην αλλαγή της αντίληψης / νοοτροπίας καθώς και ποια ψηφιακά μέσα θεωρούνται ελκυστικά για μια επιτυχημένη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία. Επίσης διεξάχθηκε στατιστικός έλεγχος πιθανής συσχέτισής των πιο πάνω με προσωπικά στοιχεία των ερωτηθέντων, όπως φύλο, ηλικία, μορφωτικό επίπεδο, επάγγελμα, περιοχή διαμονής. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν ότι, 91.7% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι βασικά ζητήματα του τομέα διαχείρισης αποβλήτων χρήζουν βελτίωσης και 40.7% ότι το επίπεδο πρόσβασης στις υπηρεσίες συλλογής και ανακύκλωσης είναι μέτριο. Μόνο 23.1% των ερωτηθέντων γνωρίζει πρωτοβουλίες και δράσεις μεταστροφής της αντίληψης στη διαχείριση αποβλήτων, με την πλειοψηφία να θεωρεί την οικονομική επιβράβευση, τα κίνητρα και την εκπαίδευση ως τις πιο αποτελεσματικές τακτικές για αλλαγή νοοτροπίας στον τομέα αυτό. Επιπλέον, η έρευνα κατέδειξε ότι υπάρχει διάθεση για χρήση τεχνολογιών ψηφιακών επικοινωνιών από το 66.7%. Οι εφαρμογές σε κινητά, οι διαφημιστικές δράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η αντικατάσταση των κοινών κάδων με έξυπνους που διαθέτουν αισθητήρες, η δημιουργία ιστοσελίδων εκπαιδευτικού χαρακτήρα για τις θεματικές ανακύκλωση και κυκλική οικονομία, τα διαδικτυακά φόρουμ και η δημιουργία διαδικτυακών χώρων για ανταλλαγή επαναχρησιμοποιήσιμων υλικών είναι η σειρά προτίμησης των ερωτηθέντων σε ψηφιακές τεχνολογίες επικοινωνίες, και οι οποίες θεωρούν ότι θα έφερναν άμεσα αποτελέσματα στην προσπάθεια μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εκπόνηση μιας στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ στο τομέα αυτό λαμβάνοντας υπόψη την υφιστάμενη αντίληψη και αλληλεπίδραση με στόχο την κινητοποίηση περισσότερων ατόμων από κάθε ομάδα – στόχο. Ειδικότερα, θα μπορούσαν να βοηθήσουν την αρμόδια αρχή να αναλάβει πρωτοβουλία σε κεντρικό επίπεδο για την υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών επικοινωνίας στην προσπάθεια αναστροφή της αντίληψη σε ότι αφορά στον τρόπο που παράγονται και καταναλώνονται αγαθά. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Ψηφιακό μάρκετινγκ και κυπριακές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στρατηγικές και εργαλεία(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-12) ;Νικολάου, Χρυστάλλα ;Γκριζάλης, ΣτέφανοςNicolaou, ChrystallaΣτην σύγχρονη εποχή που διανύουμε, παρατηρούμε ότι χρόνο με τον χρόνο, η τεχνολογική εξέλιξη έχει μεταβάλει τον τρόπο με τον οποίο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και μεγαλύτερες εταιρίες-κολοσσοί προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Εμφανίστηκαν νέες διαστάσεις του Μάρκετινγκ οι οποίες αφορούν την χρήση διαδικτυακών εργαλείων και στρατηγικών. Το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, είναι πλέον απαραίτητο για να είναι ανταγωνιστική σε βάθος χρόνου μια επιχείρηση ανεξαρτήτου μεγέθους. O κύριος στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη της χρήσης του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ από τις κυπριακές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Με βάση την βιβλιογραφική ανασκόπηση και την εμπειρική έρευνα γίνεται η ανάλυση των πλεονεκτημάτων που προκύπτουν από την χρήση του αλλά και αναφορά σε αδυναμίες και ελλείψεις που παρατηρούνται. Στην Κύπρο, διαφαίνεται ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν αντιληφθεί την σημαντικότητα και τα θετικά αποτελέσματα στον κύκλο εργασιών τους από την χρήση του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ. Τα πιο σημαντικά εργαλεία του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ είναι των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου και η ύπαρξη εταιρικής ιστοσελίδας, σύμφωνα με την περιγραφική ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας. Διαφαίνεται ότι εκ πρώτης όψεως η χρήση του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ στην Κύπρο βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα, ωστόσο υστερεί όσο αφορά την χρήση κάποιων στρατηγικών και την κατανόηση των συνεχώς μεταβαλλόμενων τεχνολογικών τάσεων. Καταληκτικά, με βάση την ανάλυση αποτελεσμάτων γίνονται κάποιες προτάσεις που αφορούν την διεύρυνση της έρευνας σε παρεμφερείς τομείς.