ΦΑΓΕ Total το αγαπημένο στραγγιστό γιαούρτι όλου του κόσμου! Η αφοσίωση στον πελάτη καθιερώνει το brand name και την εταιρεία που κατακτά τους καταναλωτές
Author(s)
Τσαραβά, Δουκαίνη
Date Issued
2024-04
Abstract
Το δοκίμιο αυτό εξέτασε τα αλληλένδετα θέματα της εξυπηρέτησης πελατών, της εδραίωσης της μάρκας και της διεθνούς επέκτασης της μάρκας, εστιάζοντας στη μελέτη περίπτωσης του γιαουρτιού ΦΑΓΕ. Υπογράμμισε τον κρίσιμο ρόλο της εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών στη διαμόρφωση των αντιλήψεων για τη μάρκα και την ενίσχυση της αφοσίωσης, τονίζοντας τη σημασία των εξατομικευμένων εμπειριών και των καταναλωτοκεντρικών προσεγγίσεων. Επιπλέον, διερεύνησε διάφορες στρατηγικές για την εδραίωση της μάρκας, συμπεριλαμβανομένων των ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ, της αρχιτεκτονικής της μάρκας και της διαχείρισης της εμπειρίας του πελάτη, υπογραμμίζοντας τη σημασία τους για την ενίσχυση της ταυτότητας και της απήχησης της μάρκας σε διαφορετικές αγορές.
Το δοκίμιο εμβάθυνε επίσης στην πολυπλοκότητα της διεθνούς επέκτασης των εμπορικών σημάτων, ρίχνοντας φως στις προκλήσεις και τις εκτιμήσεις που αντιμετωπίζουν εμπορικά σήματα όπως η ΦΑΓΕ κατά την είσοδο σε νέες αγορές. Μέσω της τοπικοποίησης των προϊόντων, της συνέπειας της μάρκας και του στρατηγικού μάρκετινγκ, η ΦΑΓΕ εδραιώθηκε με επιτυχία ως παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο του γιαουρτιού, δίνοντας ένα παράδειγμα της μετασχηματιστικής δύναμης της δημιουργίας καταναλωτικών συνηθειών σε διεθνές επίπεδο. Συνολικά, το δοκίμιο υπογράμμισε τη σημασία του πελατοκεντρισμού, της στρατηγικής διαχείρισης των εμπορικών σημάτων και της γνώσης της παγκόσμιας αγοράς για την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης και αντίκτυπου για τα εμπορικά σήματα στο σημερινό δυναμικό και ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον.
Το δοκίμιο εμβάθυνε επίσης στην πολυπλοκότητα της διεθνούς επέκτασης των εμπορικών σημάτων, ρίχνοντας φως στις προκλήσεις και τις εκτιμήσεις που αντιμετωπίζουν εμπορικά σήματα όπως η ΦΑΓΕ κατά την είσοδο σε νέες αγορές. Μέσω της τοπικοποίησης των προϊόντων, της συνέπειας της μάρκας και του στρατηγικού μάρκετινγκ, η ΦΑΓΕ εδραιώθηκε με επιτυχία ως παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο του γιαουρτιού, δίνοντας ένα παράδειγμα της μετασχηματιστικής δύναμης της δημιουργίας καταναλωτικών συνηθειών σε διεθνές επίπεδο. Συνολικά, το δοκίμιο υπογράμμισε τη σημασία του πελατοκεντρισμού, της στρατηγικής διαχείρισης των εμπορικών σημάτων και της γνώσης της παγκόσμιας αγοράς για την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης και αντίκτυπου για τα εμπορικά σήματα στο σημερινό δυναμικό και ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
30 σ., 30 εκ.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
ΔΤΠ-2024-00298.pdf
Size
443.08 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):0e0f0794d6dee9dcdcfd8c413a0e73e6
